„Infrastructura educaţională este unul dintre factorii care-i stimulează pe copii să vină la şcoală. Într-adevăr, dacă nu ai această infrastructură nu au unde să beneficieze de educaţie, iar dacă o ai, dar nu se ridică la standardele aşteptate, poate fi o cauză a abandonului şcolar”, a transmis, luni, ministrul Educaţiei, Daniel David.
Daniel David, ministrul Educației, a reafirmat, luni, angajamentul pentru reducerea abandonului școlar și a subliniat că infrastructura educațională joacă un rol esențial în motivarea elevilor să vină la școală. În acest context, el consideră că structurile modulare reprezintă o soluție temporară pentru desfășurarea cursurilor, menționând că există mai multe proiecte sprijinite de Banca Mondială pentru a dezvolta infrastructura educaţională.
Ministrul a subliniat că, deși dezvoltarea infrastructurii educaționale revine autorităților locale, ministerul nu doar că le încurajează să acționeze în acest sens, ci intervine direct atunci când există oportunitatea, sprijinindu-le astfel în mod concret.
„În acest sens, ministerul are în derulare în prezent o serie de proiecte susţinute de Banca Mondială pentru a dezvolta infrastructura educaţională. Evident că în acest proces, copiii vor trebui să fie relocaţi temporar, până la consolidarea/reabilitare/construirea sediului unităţii şcolare. Am vrut acum să văd dacă această relocare se face în condiţii bune pentru copii, profesori, comunitate educaţională şi procesul educaţional”, a mai spus ministrul, potrivit news.ro.