Luni 30 iunie se dă startul înscrierilor în cadrul serviciului educațional before și after school corespondent anului școlar 2025-2026 în unitățile de învătământ din Voluntari. Acestea vor dura până vineri, 4 iulie. Direcția Educație Cultural Sportivă și Identitate Comunitară Voluntari (D.E.C.S.I.C.) oferă celor interesați toate detaliile necesare înscrierii celor mici.
Astfel, perioada de înscriere este între 30 iunie și 4 iulie. Dosarele se depun în intervalul orar 09:00-16:00 de luni până joi și vineri 09:00-13:00 la sediul D.E.C.S.I.C., bulevardul Voluntari nr. 94-98 (strada Școlii), punct de reper – în spatele magazinului Metro Voluntari.
Serviciul Before și After School își desfășoară activitatea în următoarele unități de învătământ:
• Școala Gimnazială „Anton Pann” din Bd. Dunării nr. 71;
• Școala Gimnazială „Anton Pann” din Bd. Nicolae Bălcescu nr. 46;
• Școala Gimnazială nr. 2 din Bd. Dunării nr. 51;
• Școala Gimnazială nr. 3 – Str. Potcoavei nr. 21 A.
Părintele/ tutorele legal al copilului are obligativitatea specificării locației dorite pentru înscrierea copilului din lista menționată anterior.
Documentele necesare înscrierii sunt următoarele:
• Dosar;
• Declarație cu actele cuprinse în dosar (opis);
• Fișa de înscriere tip (formularul se ridică de la Serviciul Educațional sau se descarcă de pe site-ul www.decsic-voluntari.ro în secțiunea „Formulare”);
• Copie certificat de naștere al copilului;
• Copie după cartea de identitate a ambilor părinți/reprezentanți legali;
• Copie după certificatul de căsătorie/divorț (hotărâre judecătorească definitivă și irevocabilă);
• Copie după certificatele de naștere ale fraților minori – dacă este cazul;
• Adeverință tip de serviciu pentru ambii părinți (cu precizarea valabilității contractului de muncă) sau adeverință de elev/student/masterand/doctorand la zi, sau decizia anuală de impunere pentru PFA sau adeverință de șomaj – acolo unde este cazul;
• Copie după ancheta socială emisă de către Direcția de Asistență Socială Voluntari – dacă este cazul;
• Copie după hotărârea/sentința de plasament – dacă este cazul;
• Copie după sentința de încredințare în vederea adopției – dacă este cazul;
• Alte acte doveditoare pentru a beneficia de punctajul alocat fiecărui criteriu de departajare.
Evaluarea dosarelor se va face în perioada 07.07.2025 – 09.07.2025. Rezultatele vor fi afișate în data de 10.07.2025. Contestațiile se pot depune în data de 11.07.2025. Afișarea rezultatelor finale va fi în data de 14.07.2025.