fbpx

Ce fac românii pe rețelele sociale

Ce fac românii pe rețelele sociale

Aproximativ 76 la sută dintre români folosesc reţelele sociale cel mai mult pentru a urmări postările prietenilor! Cele mai comune activităţi făcute de români pe rețele sociale sunt urmărirea prietenilor, fapt ce îi transformă automat într-un fel de Big Brother pe tărâm autohton.

Potrivit unei cercetări realizată la nivel naţional în rândul populaţiei utilizatoare de internet, românii folosesc rețelele sociale mai mult pentru a vedea ce fac ceilalți! Și un număr destul de mare de români face acest lucru. În plus, studiul de specialitate a mai scos la iveală și faptul că românilor le mai place și să reacţioneze la postări cu like-uri, „inimi” sau alte reacţii, pe lângă faptul că mai și comentează la postări.

Mai puțin de jumătate dintre români și-au pus o fotografie pe profilul personal în ultimele trei luni. Aproape jumătate dintre femei au postat o fotografie pe reţelele sociale în ultimele trei luni, comparativ cu procentajul bărbaţilor, care este semnificativ statistic mai mic. De asemenea, mai mult de o treime dintre femei au postat un story în ultimele trei luni, procent de asemenea semnificativ mai mare comparativ cu cel al bărbaţilor.

Conform cercetării, cea mai puţin comună activitate desfăşurată de români pe reţelele sociale este postarea de video-uri sau live-uri. În plus, tinerii între 18 și 30 de ani sunt cei care postează mai multe story-uri, în timp ce persoanele mature, care se încadrează la vârste cuprinse între 46 și 65 de ani postează pe profilul personal şi comentează la posturi mai mult, comparativ cu tinerii.
Totodată, tinerii au înregistrat procente semnificativ mai mari comparativ cu cele înregistrate de persoanele mai mature în ceea ce priveşte urmărirea influencerilor pe reţelele sociale.
Nu în ultimul rând, potrivit aceluiaşi studiu, bucureştenii sunt mai activi în urmărirea brandurilor pe rețelele sociale.

Informaţiile sunt parte a celui de-al optulea val al studiului „Digital Evolution: Connected Consumer Monitor”, realizat de Exact Business Solutions în toamna anului 2020. Universul cercetării a fost reprezentat de persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani, rezidente în mediul urban şi rural şi utilizatoare de internet.

Românii și statistica pe rețele

76% dintre români folosesc reţelele sociale pentru a urmări postările prietenilor

50% dintre români comentează la postări

41% dintre români au postat o poză pe profilul personal

47% dintre femei au postat o poză pe reţelele sociale

34% dintre bărbați au postat o poză pe reţelele sociale

34% dintre femei au postat un story

20% dintre bărbați au postat un story

10% dintre români au postat video-uri sau live-uri

43% dintre tinerii români urmăresc activitatea influencerilor

44% dintre bucureșteni urmăresc branduri pe rețelele sociale

Te-ar putea interesa și

Vremea

București
cer senin
19.5 ° C
20 °
16.1 °
65 %
2.6kmh
0 %
joi
20 °
vin
29 °
sâm
31 °
Dum
25 °
lun
21 °

Ultimele articole

Campanii

Opinii