Meta a întrerupt difuzarea reclamelor politice, electorale și pe teme sociale pe Facebook, Instagram și Threads în întreaga Uniune Europeană.
Măsura a intrat în vigoare la începutul lunii octombrie 2025, cu puțin înainte ca noul cadru european să devină aplicabil pe 10 octombrie. În România, partidele, candidații...
Consiliul Național al Audiovizualului a interzis reclamele prin intermediul cărora farmaciile promovează suplimente alimentare.
„Art. 154 – (1) Este interzisă (…) promovarea farmaciilor prin asocierea acestora cu promoții la medicamente, tratamente medicale, produse homeopate, dispozitive medicale și suplimente alimentare”.
Hotărârea luată de Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) contravine recomandărilor Consiliului Concurenței și pare să acționeze contrar...
Reclamele la produse alimentare nesănătoase ar putea fi interzise în timpul programelor pentru copii conform unei propuneri legislative pentru modificarea şi completarea Legii audiovizualului, depusă la Parlament.
"Este interzis ca în timpul programelor pentru copii şi în comunicările comerciale audiovizuale adresate minorilor să se difuzeze...
Se schimbă regulile pe piața rețelelor sociale. Meta intenţionează să solicite consimţământul utilizatorilor din Uniunea Europeană înainte de a le permite companiilor să îi vizeze cu publicitate pe baza a ceea ce văd aceştia pe serviciile sale, cum ar fi Facebook şi Instagram. Anunțul...
Reclamele la produsele considerate junk food nu vor mai fi televizate în UK, înainte de ora 21:00. Guvernul britanic a confirmat decizia, iar noile restricții vor intra în vigoare anul viitor.
Guvernul a confirmat că va introduce o interdicție înainte de ora 21:00 privind publicitatea...