Un procent de16% dintre români au încredere în Inteligenţa Artificială şi doar 6% în influenceri, când aleg produse sau servicii online.
Aceasta în timp ce 77 la sută din respondenţi se bazează, în continuare, pe familie sau prieteni, potrivit radiografiei eCommerce 2025, studiu ce va fi făcut public de easySales în 25 septembrie.
Totuși, se pare că reţelele sociale influenţează comportamentul de cumpărare mai mult decât s-ar crede, iar nu mai puţin de 58,30% dintre respondenţi spun că au cumpărat produse doar pentru că le-au văzut promovate pe social media.
„Radiografia eCommerce 2025, studiu ce va fi făcut public de către easySales în 25 septembrie, în cadrul eCommerce Talks, arată că, atunci când este vorba de recomandări de cumpărare pentru un produs sau un serviciu online, românii pun pe primul loc, la distanţă uriaşă faţă de alte opţiuni, familia şi prietenii, cu mai mult de trei sferturi dintre opţiuni.